10.12.09

WOW! Vilken överraskning























Igår fick jag PAKET från min HEMLIS-KOMPIS. Jätteroligt!


Garn, pepparkakskaffe, choklad och bok.


En bok jag inte läst! En kvinna att älska av Theodor Kallifatides.


Min Hemliskompis skriver


"Hej Ann-Marie

Det har varit riktigt roligt att klura på ditt hemlispaket, jag hoppas verkligen det ska falla dig i smaken!

Från en bokälskare till en annan hoppas jag att boken ska tilltala dig på samma sätt som jag har älskat den boken och det oerhört vackra porträtt han målar upp.

På återseende!"


Ja, STORT TACK! Det föll mig verkligen i smaken. Jag har varken hunnit provsmaka kaffe elller choklad och än mindre fundera ut vad jag ska göra av garnet.


Nu vet jag i alla fall att min hemliskompis älskar böcker...

1 kommentar:

  1. Vad kul att du tyckte om det, nu ska jag börja klura på nästa. Det ska bli roligt att höra vad du tycker om kaffe, choklad garn och bok så småningom!

    SvaraRadera