9.2.10
















Jag gav upp Stephen Kings Under the Dome. Jag kände att jag inte hade lust att lyssna just nu i alla fall. Dessutom skriver han ganska pratigt och jag blir otålig av att lyssna i sakta mak på detta bladder. Kanske läser den så småningom i stället.

I stället lyssnar jag på Ängelns lek av Carlos Ruiz Zafón; ni vet han med Vindens skugga. Jag hoppas den här är lika bra.
Lite roligt att läsa om Barcelona eftersom jag lovat yngsta dottern en resa dit i år.
Jag har börjat sticka på Februarirutan och på ett par strumpor. Snart är det dags för OS-stickningen en citron. (För er som inte stickar kan jag tala om att det är en alldeles speciell sorts sjal) Och så februarisockorna i sockklubben som K ska få. Oj oj oj. Kära bekymmer dock. Jag kommer väl inte att hinna så mycket eftersom vi firar DUBBLA FÖDELSEDAGAR i helgen.
Maken fyller jämt och sonen fyller 18!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar