5.8.11

Det kliar i fingrarna

Därför har jag beställt nya broderier ... trots att jag egentligen har, men jag blev så SUGEN.

The Bookshelf är från Little House Needleworks - min absoluta designfavorit. Jag har broderat flera av deras broderier och har ett par till på lut...

Som bokslukare med eget bibliotek tycker jag att den passar bra.

The Dog Sampler är designad av Beth Twist of Heartstring Samplery© och jag kunde inte motstå...


Jag har upptäckt att jag är svag för hus? Jag fastnar ofelbart för broderier av hus..och så med text förstås, det gillar jag.


Jag håller på med en alldeles egen design också - det får bli en överraskning till dess den tagit lite bättre form - det gäller ju att ha tid.


Dessutom ska jag sy lite också jag har köpt tyg för att sy besticksgömmor för silverbesticken. 


Jag har köpt broderierna från Storbritannien, webbutiken  Sew and So tror jag har allting. En av mina favoritbroderishopar!


Det är livsfarligt att gå in och titta. Enkelt att beställa och snabb leverans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar