27.6.12

Skriva även för läsare

Jag får tacka Fru Booked så mycket för att jag fick chansen att läsa tidningen Skriva. Det senaste numret damp ner i brevlådan för någon vecka sedan. Konstigt nog fick den ligga oläst några dagar. Jag hade liksom inte ro att sätta mig med den.

Tidningen vänder sig till alla som bär på författardrömmar av olika slag och innehållet är förstås anpassat därefter.

Visst kan jag väl erkänna att även jag ibland drabbas av författarlusta men jag är nog mer en läsare än en skrivare. Det var därför extra roligt att tidningen Skriva också kändes som något för mig en Läsare.

Det var intressant och roligt att läsa om om skrivartipsen, analyser och författarmöten och litteratur.

Tidningen är faktiskt precis en sådan jag vill läsa när jag vill läsa om litteratur, författare och böcker. Fast om jag fick önska skulle jag förstås vilja ha mera av författarintervjuer, litteraturanalyser och tips på böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar