19.8.12

Men hallå!?!

Vad hände? Här läser man två riktigt bra romaner, lite annorlunda och med en ny frisk ton, ser mycket fram emot den tredje i serien och ....vaddå?

Magplask.

De borde kunnat göra bättre. Kanske trasslade författarna in sig alldeles för mycket och försöker sedan trassla sig ur genom att skruva till det ännu mer.

Nej. Med knapp nöd B B 



Jag har gjort filtade och broderade underlägg till Arbetskretsens höstauktion och försäljning.


Jag har filtat grå nålfilt från Filtmakeriet, klippt ut rundlar och sytt langettsöm med vanlig broderitråd (tre trådar) runt.

Jag har använt vattenlöslig plastfilm med hål för korsstygnsbroderi för att kunna brodera korstygn på dem.

Slutligen satte jag baksida på.

Ganska ok, tycker jag



ett litet paket underlägg


Annars har jag monterat en kudde. Min syster hade med sig sin (äntligen ) färdigsydda sist hon var på besök för att jag skulle fixa den åt henne. Japp, såhär blev den. Den gröna färgen är riktigt limegrön (syns dåligt).

Hon blev nöjd och det var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar